דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גני אירועים והחיפוש אחרי החד-פעמיות 

מאת    [ 07/07/2010 ]

מילים במאמר: 473   [ נצפה 2090 פעמים ]

גני אירועים מנסים לספק ללקוחות שלהם את ההרגשה שהאירוע שלהם הוא חד פעמי, יחיד ומיוחד. זה לא פשוט. בסופו של דבר כמה חידושים אפשר להציע? האם גני אירועים יכולים באמת ליצור אירוע שכמוהו לא היה? גני אירועים פועלים בתוך מסגרת תרבותית מסוימת, בתוך חברה שיש לה מערכת של טעמים והעדפות שמשותפת לרוב חבריה; האירוע המיוחד, עם כל המאמץ המושקע, אינו יכול להיות באמת שונה מאירועים אחרים שנערכו באותם גני אירועים. איך בכול זאת אפשר ליצור את תחושת החד פעמיות?

השאלה הזו קשה והפיתרון לה מאוד לא פשוט. הבה ניקח לדוגמה גני אירועים בשרון – מקומות מאוד פופולאריים עבור זוגות שמחפשים מקום ייחודי לאירוע שלהם. אם כולם מחפשים גני אירועים בשרון, היכן הייחודיות של גני אירועים אלה? בסופו של דבר, האם גן אירועים בשרון יכול להיות כל-כך שונה ממשנהו שנמצא כמה קילומטרים דרומה או צפונה? העיצוב של גני אירועים בשרון אינו יכול להיות כל-כך שונה ממקומות אחרים או זה מזה. הרי אם גן אירועים בשרון יציע עיצוב ייחודי מדי, הוא עלול לקלוע לטעמו של ציבור מצומצם בלבד, אם בכלל, ולא יהיה מספיק ביקוש לעיצוב שכזה – מה שיפגע ברווחיות של המקום. עיצוב יכול להיות שונה רק במידה שהוא עונה על הטעם של חלק גדול מספיק מהציבור.

כך נוצר מתח בין הרצון של גני אירועים להציע חוויה ייחודית לבין העובדה שאם גן אירועים בשרון יציע חוויה ייחודית מדי לא יהיה לו מספיק קהל בשביל להבטיח את הרווחיות של המקום. הפשרה בין הרצוי – מבחינת החד פעמיות – לבין המצוי – העובדה שגן אירועים אינו עורך אירוע יחיד וחד פעמי אלא מעוניין לקיים אירועים רבים – יוצרת חדשנות מאוד מוגבלת. גם התפאורה הנלווית להרבה חתונות ולהרבה גני אירועים בשרון ובארץ כולה – שופרות, מתופפים, זיקוקים, בר אקטיבי ושאר אטרקציות שניתן להעלות על הדעת, בתנאי שמספיק אנשים יאהבו אותם – חוזרת על עצמה ולא באמת יכולה להבטיח את החד פעמיות הנחשקת.

התשובה לכך היא פשוטה אם כי לא תמיד אהודה. גני אירועים בשרון בפרט או גני אירועים בארץ בכלל לא יכולים להעניק את חווית החד פעמיות לאירוע – את החד פעמיות צריך להביא מהבית. גן אירועים בשרון יכול לספק תפאורה שתקל על יצירת החד פעמיות אבל את החד פעמיות לא ניתן ליצור מבדים לבנים אווריריים ובריכת דגי זהב. גן אירועים בשרון צריך לספק מצע מובחר שעליו קל יותר ליצור אירוע ייחודי אבל את הייחודיות יש לחפש אצל האנשים ולא אצל התפאורה. גני אירועים מעניקים בסיס טוב שעליו קל יותר לבנות אירוע חד פעמי אבל הבנייה איננה יכולה להתמצות ביסודות המוצקים שניתן למצוא במגוון הגדול של גני אירועים בארץ.

זוגות שעומדים לחגוג את הרגע החשוב הזה של נישואין צריכים לזכור שגם אם הם בחרו גן אירועים בשרון יפה, מקסים, מעוצב ומלא באווירה, הרי שלא ממנו תבוא החד פעמיות של האירוע. החד פעמיות של הנישואין של הזוג טבועה בזוג עצמו, בהחלטה להתחתן, ביחסים ביניהם, בשמחה שלהם ושל שאר החוגגים. בלי כל זה גם גן אירועים בשרון לא יוכל לעזור להם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב